Case Lapua-ketjut: Aktiivinen tiedottaminen tuo näkyvyyttä

on

REFERENSSI – Olemme kehittäneet Lapua-ketjut Oy:n tiedottamista yhteistyössä yrityksen kanssa jo parin vuoden ajan. Tärkeimpänä kehityskohteena on ollut uutisoitavien aiheiden ideoiminen ja tuoreiden näkökulmien hakeminen.

”Tenhon tiedotusosaaminen on auttanut meitä löytämään uutisoitavia aiheita kiireisessä arjessamme. Järjestelmällinen tiedottaminen ja tarinan ylläpitäminen mediassa on tuonut meille paljon näkyvyyttä sekä maakunta- että alan medioissa.” – Markkinointipäällikkö Tuomas Luoma, Lapua-ketjut Oy

Olemme laatineet Lapua-ketjuille mediajakelulistan, josta löytyy niin paikallis- ja maakuntalehtiä kuin alan medioita sekä valtakunnan ja talousmedioita. Jakelulistaa päivitetään jatkuvasti, jotta yhteystiedot ovat tarpeen tullen aina ajan tasalla.

Tarjoa aina kuvia

Hyvän, artikkelimuotoon kirjoitetun tiedotteen lisäksi medialle tulisi tarjota myös aiheeseen liittyviä valokuvia. Valokuvien on hyvä olla ammattilaisen ottamia lehdistökuvia.

”Olemme huomanneet, että aiheeseen sopivat, laadukkaat valokuvat edesauttavat jutun julkaisemista medioissa. Varsinkin alan verkkojulkaisut käyttävät mielellään mahdollisimman valmista juttumateriaalia sekä valokuvia.” – Tuomas Luoma

Asioista perillä

Pitkä viestintäyhteistyö auttaa meitä tenholaisia tiedottamistyössä, sillä mitä kauemmin olemme asiakkaamme arjessa ”mukana” ja ymmärrämme heidän liiketoimintaansa, sitä helpompaa on löytää mielenkiintoisia aiheita, kirjoittaa eri aiheista ja tuoda uusia näkökulmia mukaan.

Tässä muutama linkki ja kuva Lapua-ketjuista julkaistuihin juttuihin eri medioissa:

Ilkka1_Lapua-ketjut Ilkka_Lapua-ketjut_11052016 Ilkka_Lapua-ketjut_07112014
Lapua-ketjut_tweet Ilkka_28112015

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *