Case: Työtehoseuralle näkyvyyttä mediassa

on

REFERENSSI – Valtakunnallinen tutkimus-, kehittämis- ja koulutusorganisaatio TTS Työtehoseura avasi uuden toimipisteen Seinäjoen Rytmikorjaamolla maaliskuun alussa. Tenho oli toteuttamassa toimipisteen avajaisiin liittyvää viestintää.

Näin me sen teimme:

  • Laadimme viestintäsuunnitelman toimenpiteineen ja aikatauluineen
  • Laadimme tiedotusmateriaalit ja hoidimme tiedottamisen medialle, asiakkaille ja yhteistyökumppaneille
  • Tuotimme sisältöä verkkosivuille ja sosiaalisen median kanaviin
  • Järjestimme tiedotus- ja asiakastilaisuudet

”Viestinnän toteuttamiseen oli järkevää valita eteläpohjalainen toimija, koska heillä oli paremmat kontaktit ja verkostot alueen medioihin sekä potentiaalisiin asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin, joita halusimme viestinnällä tavoittaa.”    – TTS autoala, yksikön päällikkö Juha Ristiluoma

TTS:n tiedotustilaisuus Rytmikorjaamolla 3.3.2015.
TTS:n tiedotustilaisuus Rytmikorjaamolla 3.3.2015.

”Viestinnän huolellinen suunnittelu ja kohdennetut toimenpiteet saivat toivotunlaista tulosta aikaan. Saimme näkyvyyttä sekä alan lehdissä että paikallisissa lehdissä, radiossa ja televisiossa Seinäjoen toimipisteelle ja alkaville autoalan koulutuksille.”     – TTS logistiikka ja autoala, toimialajohtaja Aarno Lybeck

Sosiaalisessa mediassa julkaistut monipuoliset sisällöt, kuten kuvat ja video saivat hyvin huomiota.

Videon on kuvannut Videozoom Oy.

”Asiakastilaisuudessa pystyimme sekä vahvistamaan siteitä vanhoihin yhteistyökumppaneihin että saamaan paljon uusia kontakteja. Saimme monta konkreettista kuviota hyvälle alulle eri tahojen kanssa.”    – TTS logistiikka ja autoala, toimialajohtaja Aarno Lybeck

Iltapäivän avajaistilaisuudessa piisasi väkeä.
Iltapäivän avajaistilaisuudessa piisasi väkeä.

Kuvat: Annika Pollari